Tutustumiskäynnillä seniorikeskuksessa 19.9.2017

lähettänyt Esko Uotila 19.9.2017 klo 21.51   [ päivittänyt 19.9.2017 klo 22.15 Suur-Leppävaaran Asukasfoorumi ]
Asukasfoorumi järjesti 19.9.2017 tutustumiskäynnin maaliskuussa avattuun Leppävaaran elä ja asu -seniorikeskukseen. Taloa oli mahdollista kiertää pienissä ryhmissä ja kuulla sen toiminnasta. Talohan on paljon muutakin kuin senioriasumista. Keskus palvelee monipuolisesti alueella asuvia senioreita. Monia kiinnosti erityisesti talon kuntosali, jonka käyttö on kaikille senioreille täysin ilmaista. Oli myös ilahduttavaa kuulla, että talon asukkaita palveleva vapaaehtoistoiminta on lähtenyt mukavasti liikkeelle. Tällä hetkellä vapaaehtoisia on jo 25 henkeä ja illan aikana lupautui mukaan muutama lisää.

Kuvassa päivätoiminnan huone, jonka katseen vangitsee upea kaappikello. Se on tuotu uuteen taloon vanhasta Armas Launiksen kadun palvelukeskuksesta, jossa kello on aikoinaan nikkaroitu.