Asukasfoorumin kehittämiskysely

lähettänyt Esko Uotila 18.5.2016 klo 22.28   [ 18.5.2016 klo 22.30 päivitetty ]
Laurea-ammattikorkeakoulu ja Suur-Leppävaaran asukasfoorumi järjestävät kyselyn, jossa kerätään palautetta Suur-Leppävaaran asukasfoorumin maahanmuuttoteemaisista tilaisuuksista. Samalla tervetulleita ovat kaikki ajatukset siitä, miten asukasfoorumi- ja muulla kansalaistoiminnnalla voidaan edesauttaa maahanmuuttajien ja kantasuomalaisten yhteiseloa. Kyselyn tuloksia käytetään hyväksi asukasfoorumitoiminnan kehittämisessä.

Vastaathan kyselyyn mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.5.2016. Kyselyä voi vapaasti jakaa eteenpäin.

Vastaa kyselyyn osoitteessa Asukasfoorumin kehittämiskysely

Kysely liittyy Laurea-ammattikorkeakoulun toteuttamaan Antura-hankkeeseen: asukasfoorumit yhteistä, turvallista tulevaisuutta rakentamassa.

Antura-hankkeen tavoitteena on arvioida Suur-Leppävaaran asukasfoorumin erityisesti maahanmuuttoteemaisten toimintamuotojen toteutusta ja toiminnan vaikutuksia. Hanke toteuttaa myös tulevaisuustyöpajan, joka visioi aiheeseen liittyvää yhteistä tulevaisuutta ja toimintamallia.

Hanke toteutetaan alueen toimijoiden, asukkaiden, asukasaktiivien sekä Laurean tutkijoiden ja opiskelijoiden yhteistyönä.

Hanke tuottaa Monta kulttuuria, yksi kotikaupunki -opaskirjan toimintamallista ja uusista mahdollisuuksista puuttua asukasfoorumimuotoisella kansalaistoiminnalla maahanmuuttotilanteen synnyttämiin haasteisiin.

Laurea-ammattikorkeakoulu
www.laurea.fi